Reklamácie
Kompletné informácie ku reklamáciám nájdete v našich obchodných podmienkach. V tomto článku sa pragmaticky riešia reklamácie, ktoré sú u nás najbežnejšie:
Tovar ktorý mi dorazil, je poškodený
- v prípade že vám dorazila poškodená objednávka, je ideálne, aby ste balík od kuriéra ani len nepreberali
- v prípade, že ste balík už prevzali, prosím, bez odkladu odošlite fotografie s poškodeným tovarom na ahoj@alkoholonline.sk, taktiež nás kontaktujte na 0950 424 420
- po preukázaní viny zo strany kuriérskej spoločnosti vám buď ihneď vrátime peniaze alebo zašleme tovar znova
Tovar ktorý mi dorazil, nie je rovnaký ako ten, ktorý som objednal
- prosím ihneď nás kontaktujte na 0950 424 420 alebo na ahoj@alkoholonline.sk
- balenie tovaru prebieha pod kamerovým záznamom a tak dokážeme 14 dní spätne skontrolovať obsah vašej zásielky
- v prípade preukázania chyby z našej strany vám buď ihneď vrátime peniaze alebo zašleme tovar znova